خبرگزاری کار ایران

اسنفانی در تذکری شفاهی:

تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری فریدونشهر را مشخص کنید

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۶۱

پرداخت بدهی پیمانکاران پروژه جاده اصفهان خوزستان هنوز صورت نگرفته و لذا تقاضای پرداخت بدهی پیمانکاران را داریم و برای محوطه سازی برای پروژه های مسکن مهر نیز به دلیل شیب تند این منطقه و هزینه بیشتر آن تقاضا داریم که مبلغ بیشتری را به پروژه اختصاص دهند.

محمد علی اسفنانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر نیرو درجهت انتقال آب به منطقه فریدون شهر که براساس آن ۵۳ مزرعه در اثر انتقال آب دچار خشکی آب شده اند تذکر داد و خاطرنشان کرد: براساس توافقات صورت گرفته قرار شد که به حدود ۵۰ تن از کشاورزان آب بدهند و لذا تقاضا داریم که اجرای این طرح را به جهاد کشاورزی واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده فریدونشهر و چادگان همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: بخشی از این آبرسانی نیز قرار بود که با اجرای سد روستاهای نهضت آباد صورت بگیرد که متاسفانه صورت نگرفت.

اسفنانی در تذکری دیگر به وزیر راه اظهار داشت: پرداخت بدهی پیمانکاران پروژه جاده اصفهان خوزستان هنوز صورت نگرفته و لذا تقاضای پرداخت بدهی پیمانکاران را داریم و برای محوطه سازی برای پروژه های مسکن مهر نیز به دلیل شیب تند این منطقه و هزینه بیشتر آن تقاضا داریم که مبلغ بیشتری را به پروژه اختصاص دهند.

نماینده فریدونشهر و چادگان در تذکری دیگر به رئیس جمهور اظهار داشت: متاسفانه در سالهای گذشته استانداری آزمونی را برگزار کرد وتعدادی نیز در این آزمون قبول شدند ولی متاسفانه تکلیف آنهابرای استخدام هنوز مشخص نشده است.

وی درپایان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص دیر پرداخت کردن سرانه دانش آموزی وهمچنین درجه بندی مناطق به مناطق یک، دو و سه تذکر داد و آنرا ظلم بزرگی به مناطق محروم توصیف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز