خبرگزاری کار ایران

امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت گرفت:

تعیین تکلیف وضعیت نیروی حق التدریس دانشکده ‌های فنی وحرفه‌ای

کد خبر : ۱۴۸۹۳۱

با توجه به کمبود وقت قرار شد جلسه دیگری در کمیسیون آموزش مجلس در خصوص مسائل فرهنگی دانشگاهّ ها با حضور مسئولان مرتبط برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری معارفه سرپرست دانشگاه پیام‌نور در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات این دانشگاه با حضور نمایندگان و سرپرست آن بررسی شد.

به گزارش ایلنا، عبدالوحید فیاضی با یادآوری جزییات جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: ابوالفضل فراهانی سرپرست دانشگاه پیام نور امروز با حضور در کمیسیون آموزش مجلس ضمن ارایه برنامه های خود از مشکلات این دانشگاه گفت.

نماینده مردم محمود‌آباد و نور در مجلس شورای اسلامی، از حضور معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و افزود: با حضور معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت علوم در کمیسیون آموزش مجلس مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها و ماموریت‌هایی که در این حوزه وجود دارد همانند کرسی آزاداندیشی یا تشکل ها و غیره بررسی شد.
وی تصریح کرد: ‌ معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت علوم با بیان نظرات مرتبط با حوزه کاریش در کمیسیون به سوالات مرتبط نمایندگان نیز پاسخ گفت.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف وضعیت نیروی حق التدریس دانشکده ‌های فنی وحرفه‌ایتعیین تکلیف وضعیت نیروی حق التدریس دانشکده ‌های فنی وحرفه‌ایتعیین تکلیف وضعیت نیروی حق التدریس دانشکده ‌های فنی وحرفه‌ایتعیین تکلیف وضعیت نیروی حق التدریس دانشکده ‌های فنی وحرفه‌ای

فیاضی همچنین از برگزاری معارفه سرپرست دانشگاه پیام‌نور در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات این دانشگاه با حضور نمایندگان و سرپرست آن بررسی شد.

وی با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون آموزش مجلس، ‌ تصریح کرد: تعیین تکلیف وضعیت نیروی حق التدریس دانشکده ‌های فنی وحرفه‌ای در کشور نیز از موضوعات دیگری بود که مورد بحثو بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار معلم برای استخدام بلاتکلیف هستند، گفت: قرار شد وزارت علوم تقاضا و درخواست مجوز استخدامی برای این معلمان از دولت داشته باشد تا تکلیف آن‌ها مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز