خبرگزاری کار ایران

لاریجانی تاکید کرد؛

ضرورت تدوین راهبرد جدید مقاومت در فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۹

در زمینه کمکهای مادی و آثار باستانی فلسطین باید تمهیداتی اندیشید، اسرائیل می‌خواهد یهودی سازی را ترویج کند، بنابراین باید در ابعاد سیاسی ادبی وهنری تبلیغی فعال شویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با استقبال از پیشنهاد روسای پارلمانهای کشورهای اسلامی اظهار امیدواری کرد این نشست فوایدی برای مردم فلسطین داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در نشست سوم کمیته دائمی امور فلسطین در حاشیه نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی‌گفت: این جلسه نشان داد همه روسای کشورهای اسلامی با حساسیت مسئله فلسطین را دنبال می‌کند این سیمای خوبی است، لذا از این جهت باید خدا را شکر کردکه مسولان عالی کشورهای اسلامی نسبت به فلسطین احساس مسولیت دارند.

وی افزود: سخن رئیس مجلس سنگال سخن مهمی بود که موضوع فقط تقابل بین فلسطین و اسرایئل نیست، بلکه این تقابل میان امت اسلامی و اسرائیل است ماباید تمهیداتی بیندیشیم که این معنی را برساند.

لاریجانی تصریح کرد: با‌ید راهبردی دقیق ترسیم کرد و به طور همه‌جانبه تدارک‌هایی دید که دربرابر شگر‌دهای رژیم صهیونیستی در برابر یهودی سازی بتوان ایستاد. رمز پیروزی ملت فلسطین وحدت نیروهای داخلی است که باید کمیته‌ای پیگیر این امر و بر طرف کننده دغدغه اعضای کمیته باشد.

رئیس کمیته دائمی امور فلسطین درباره کمک به اسرای فلسطینی بر راهکارهای عملی تاکید ورزید و افزود: در زمینه کمکهای مادی و آثار باستانی فلسطین باید تمهیداتی اندیشید، اسرائیل می‌خواهد یهودی سازی را ترویج کند، بنابراین باید در ابعاد سیاسی ادبی وهنری تبلیغی فعال شویم.

وی افزود: مسئله فلسطین فقط با این گونه حمایت‌ها حل نمی‌شود، باید باراهبردی جدید به موضوع مقاومت توجه شود، امیدواریم این امر را درآینده شاهد باشیم.

لاریجانی پیشنهاد ترکیه، چاد و سودان در خصوص اینکه حمایتهای مالی از فلسطین بخشی از نظام بودجه ریزی کشورهای اسلامی باشد را پیشنهادی مهم و سنحیده دانست وافزود: اگر هر کشوری چنین منبع مالی را درنظر بگیرد خوب است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم روزی ملت فلسطیین به آروزی زندگی در سرزمین خود برسند وآرمان ملتهای مسلمان برآورده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز