خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

تضمین کننده سود پتروشیمی‌ها نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۷

چرا برای افراد خاص قانون خاص تصویب می‌کنید. ما نماینده همه ایران از سیستان تا خراسان و از خوزستان تا گیلان و آذربایجان هستیم.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما تضمین کننده سود پتروشیمی‌ها نیستیم که پول ۷۵ میلیون نفر از مردم رابه عده‌ای خاص بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در مخالفت با پیشنهاد بند «ج» لایحه بودجه که به افزایش قیمت خوراک گاز پتروشیمی‌ها اختصاص دارد، ابراز کرد: ما تضمین کننده سود پتروشیمی‌ها نیستیم که پول ۷۵ میلیون نفر از مردم رابه عده‌ای خاص بدهیم.
وی افزود چرادولت درلایحه خود در بخش افزایش قیمت خوراک گاز نامی از افزایش قیمت گاز پتروشیمی‌ها نبرده ولی خوراک گاز کارخانجات سیمان قند و… را افزایش داده است

وی ادامه داد: یک نفر که در هیات دولت است و در ۱۸ پتروشیمی عضو هیات مدیره و مدیر عامل است و نگذاشته است این اتفاق بیافتد

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه ما نماینده همه مردم هستیم، عنوان کرد: چرا برای افراد خاص قانون خاص تصویب می‌کنید. ما نماینده همه ایران از سیستان تا خراسان و از خوزستان تا گیلان و آذربایجان هستیم.

قاضی‌پور افزود: اقای زنگنه وزیر نفت درکمیسیون گفت که اگر قیمت خوراک گاز پتروشیمی حتی سی سنت هم باشد بازهم پتروشیمی‌ها سود می‌کنند چه برسد به ۱۵ سنت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز