خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

تعامل بین شبکه نسیم و پلیس اقدام درستی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۹۵

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و تعامل بین شبکه نسیم و پلیس آگاهی اقدام مثبت و ارزنده ای است که در صورت تدوام داشتن از آسیب های اخلاقی جامعه کم می کند.

مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه هراندازه برنامه هایی در جهت کاهش معضلات روز جامعه ساخته شود از شدت و هدت مشکلات موجود هم کاسته می شود گفت: برنامه هایی مانند سرنخ به مرور زمان جای خود را بین مردم و منتقدین باز می کند و با بیان نقاط ضعف و قدرت از طرف منتقدین، بر تولید و کیفیت آن افزوده می شود. و از آنجایی که این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا است باید کمال تشکر را بابت این همکاری کرد. همچنین همکاری بین شبکه نسیم و پلیس آگاهی نیز باتوجه به این که این پلیس به اصطلاح دستی در آتش دارد و وسط گود است با در میان گذاشتن تجربیات خود به دست اندر کاران شبکه نسیم می توانند از آسیب ها جلوگیری کنند و به حق این دو تعامل خوبی را ایفا کرده اند. 

وی افزود: در مجموع برنامه سرنخ کار ابتکاری ارزنده ای است و در شروع شاید به شکل آرمانی نباشد اما رفته رفته با بررسی و پژوهش های بیشتر قوی تر عمل می کند. تولیدکنندگان اگر به دنبال تحول هستند و می خواهند جامعه ای سالم داشته باشند که خالی از آسیب های اخلاقی باشد باید بر تعداد ساخت این برنامه ها افزوده شود. صداوسیما می تواند به مثابه دانشگاهی علمی و تاثیرگذار و مهارتی عمل کند و در مجلس هم باید نسبت به این برنامه ها حساسیت بیشتری نشان داد. 

آقا تهرانی تصریح کرد: برنامه سرنخ هرچقدر هم بیشتر پخش شود تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد شد و مردم هم استقبال نشان می دهند چراکه بسیاری از خانواده ها از مشکلات اخلاقی موجود رنج می برند و با چنین گفتاردرمانی ها می توان مسیر اشتباه جوانان را تغییر داد و تجربیات موثر را در اختیار آنها گذاشت. این برنامه هم بهداشت روانی و هم درمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز