خبرگزاری کار ایران

تذکر نماینده مجلس به سریال سرزمین کهن؛

مردم با هر دین و زبانی از حقوق مساوی برخوردارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۶

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر سادات ابراهیمی ابراز کرد رسانه ملی باید خیلی دقت کند و مسائل اقوام را در نظر بگیرد، اما اکنون و در زمان رسیدگی بودجه تذکرتان به موقع نبود و وارد نیست.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در تذکری نسبت به پخش سریال سرزیمن کهن گفت: متاسفانه سریال سرزمین کهن نسبت به قوم بختیاری توهین و تحقیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد سادات ابراهیمی در تذکری با استناد به اصل ۱۹ قانون اساسی ابراز کرد: طبق قانون اساسی مردم ایران از هر قوم و قبیله‌ای باشند از حقوق برابر برخوردارند و دین، رنگ، زبان و‌نژاد تاثیری بر حقوق آن‌ها ندارد، اما متاسفانه سریال سرزمین کهن نسبت به قوم بختیاری توهین و تحقیر می‌کند.

وی ادامه داد: این قوم درزمان رضا‌ شاه در مقابل انگلیس و درزمان جنگ جهانی اول مقابل روسیه و انگلیس مقاومت کردند.

سادات ابراهیمی خطاب به باهنر گفت: از شما می‌خواهم تذکر دهید و امیدواریم اتهامات که به این قوم سربلند و بزرگ را برطرف شود.

محمد رضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر سادات ابراهیمی ابراز کرد رسانه ملی باید خیلی دقت کند و مسائل اقوام را در نظر بگیرد، اما اکنون و در زمان رسیدگی بودجه تذکرتان به موقع نبود و وارد نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز