خبرگزاری کار ایران

۱۰ هزار میلیارد ریال به توسعه آبیاری تحت فشار اختصاص یافت

کد خبر : ۱۴۴۱۸۶

با توجه اینکه جزء ۳ بند(و) این تبصره با قانون برنامه پنجم مغایرت داشت، لذا در مجلس مورد رأی‌گیری قرار گرفت که در نهایت نمایندگان با ۱۸۰ رأی موافق، ۱۱ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر در صحن با آن موافقت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه آبیاری تحت فشار محصولات اساسی کشاورزی موافقت کردند.

به گزارش ایلنا٬ نمایندگان در نشست نوبت سوم امروز - شنبه - مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۳ کل کشور، با جزء ۳ بند(و) تبصره ۲۰ این لایحه موافقت کردند که براساس آن مبلغ یک‌هزار میلیارد تومان برای توسعه آبیاری تحت فشار محصولات کشاورزی اختصاص می‌یابد.

گفتنی است با توجه اینکه جزء ۳ بند(و) این تبصره با قانون برنامه پنجم مغایرت داشت، لذا در مجلس مورد رأی‌گیری قرار گرفت که در نهایت نمایندگان با ۱۸۰ رأی موافق، ۱۱ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر در صحن با آن موافقت کردند.

براساس این جزء مبلغ ده هزار میلیارد ریال جهت کمکهای فنی و اعتباری برای توسعه آبیاری تحت فشار محصولات اساسی کشاورزی در قالب الگوی کشت.

در ادامه نمایندگان با بند(ز) بخش هزینه‌ای لایحه بودجه موافقت کردند که در این بند آمده است: در اجرای ماده(۲۱۹) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و به منظور استقرار نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، درمورد آن دسته از دستگاههای اجرایی که آن بخش از فعالیت‌های خود را براساس بهای تمام‌شده اداره می‌کنند، مبالغی که براساس تفاهمنامه به حساب بانکی واحد مجری فعالیت واگذارشده واریز می‌گردد، کمک تلقی‌شده و به هزینه قطعی منظور می‌گردد. وجوه این بند مشمول مقررات آیین‌نامه‌های موضوع قسمت اخیر ماده(۲۱۹) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز