خبرگزاری کار ایران

محجوب:

بودجه فرامینی است که ما را به اعداد و ارقام برساند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۵

از بند " الف " تبصره مذکور تا بند آخر این تبصره که راجع به مناقصه و نحوه برخورداری از این مناقصات است چیزهایی نیستند که در حوصله و مباحثبودجه باشند و یکی از دلایل طولانی شدن بحثبودجه نیز همین امر است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۳ کل کشور، پیشنهاد حذف بخش هزینه‌ای کل تبصره ۸ لایحه بودجه را مطرح کرد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه بودجه جای عدد و رقم و یا در ‌‌نهایت فرامینی است که ما را به عدد و ارقام برساند اظهار داشت: این تبصره در واقع بیشتر به آیین نامه‌های مالی و مناقصه‌ها و تشریفات پرداخته و این درحالی است که این‌ها چیزهایی است که جز در بخش درآمدی آنکه تا حدودی جنبه مالی دارد، هزینه‌های آن ما را به هیچ راهنمایی که مستقیما به بودجه مربوط باشد نمی‌رساند.

وی در ادامه گفت: اجزای این تبصره نیز بعضا ناقص است و ما را در اجرا دچار مشکل خواهد کرد.

محجوب با تأکید براینکه آیین نامه معاملات را در قانون بودجه نمی‌نویسند، عنوان کرد: از بند " الف " تبصره مذکور تا بند آخر این تبصره که راجع به مناقصه و نحوه برخورداری از این مناقصات است چیزهایی نیستند که در حوصله و مباحثبودجه باشند و یکی از دلایل طولانی شدن بحثبودجه نیز همین امر است.

در رای گیری به عمل آمده پیشنهاد حذف تبصره ۸ نمایندگان با ۹۹ رای مخالف ۴۷ رای موافق و ۲۱ رای ممتنع با مخالفت نمایندگان همراه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز