خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شازند در تذکر آیین نامه‌ای:

هیات‌رییسه برای مخالفت با نظر نمایندگان باید ثبت‌نام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۳۳

مطالبات کارگران ساختمانی حدود ۲۰ سال است که پرداخت نشده است / هیچ یک از اعضای هیات رئیسه نمی‌توانند خارج از روند بررسی بندها اظهار نظر کنند.

عضو کمیسیون برنامه٬ بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه هیچ یک از اعضای هیات رئیسه نمی‌تواند خارج از روند بررسی بندها اظهار نظر کند٬ گفت: آقای فرهنگی اگر به دنبال مخالفت با پیشنهاد مطرح شده درباره اصلاح بند «ج» تبصره ۳ لایحه بودجه بود باید به عنوان مخالف ثبت نام می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم عزیزی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در تذکری با استناد با ماده ۱۸ آیین نامه داخلی مجلس با بیان اینکه براساس این ماده اعضای هیات رئیسه موظف به رعایت آیین نامه هستند٬ گفت: هیچ یک از اعضای هیات رئیسه نمی‌توانند خارج از روند بررسی بندها اظهار نظر کنند از این رو آقای فرهنگی اگر به دنبال مخالفت با پیشنهاد آقای عبدالرضا عزیزی مبنی بر اصلاح بند «ج» تبصره ۳ لایحه بودجه بود باید به عنوان مخالف ثبت نام می‌کرد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبات کارگران ساختمانی حدود ۲۰ سال است که پرداخت نشده افزود: به نظر من پیشنهاد مذکور باید یک بار دیگر مطرح و رای گیری شود از طرفی دیگر به نظر می‌رسد که زمان رای گیری برای این پیشنهاد بسیار کم بوده است.

محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده با بیان اینکه برای رای گیری پیشنهاد مذکور بیش از ۲۰ ثانیه وقت گرفته شد، افزود: در رابطه با صحبت آقای فرهنگی باید بگویم که بعد از مطرح شدن پیشنهاد عزیزی بسیاری از نمایندگان در این رابطه تذکر داشتند که فرهنگی با صحبت خود به دنبال مدیریت فشار و تذکرات نمایندگان بود.

لازم به ذکر است که محمد حسن فرهنگی در نشست امروز قبل از رای گیری پیشنهاد عبدالرضا عزیزی اعلام کرد که پیشنهاد مذکور از سهم ایثارگران کم می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز