خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

نباید تخصیص هزینه‌های زائد آموزش و پرورش به روستاها را قطع کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۱

نماینده مردم ارومیه با اشاره به حادثه آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد و برای جلوگیری از اینگونه حوادثپیشنهاد کرد این پول به بند «الف» برای گرمایش مدارس باز گردد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای گفت: ما با تامین گرمایش و حل مشکلات مدارس موافق هستیم، ولی نباید تخصیص هزینه‌های زائد آموزش و پرورش به روستاها را قطع کنیم

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درجریان بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۳ کل کشور پیشنهاد حذف بند ۲ از جزء الحاقی یک بند «ح» بخش هزینه تبصره ۲ لایحه بودجه که بر اساس آن یک هزار و دویست میلیارد ریال برای طرح سرانه مدارس اختصاص می‌یابد، را مطرح کرد.

نماینده مردم ارومیه گفت: ما با تامین گرمایش و حل مشکلات مدارس موافق هستیم، ولی نباید تخصیص هزینه‌های زائد آموزش و پرورش به روستاها را قطع کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حادثه آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد و برای جلوگیری از اینگونه حوادثپیشنهاد کرد این پول به بند الف برای گرمایش مدارس باز گردد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده ارومیه خاطر نشان کرد: این پول به بند الف بر نمی گردد و بند الف مشخص شده است که در ادامه این تذکر لاریجانی قاضی‌پور پیشنهاد خود را پس گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز