خبرگزاری کار ایران

به منظور بررسی بیشتر؛

تعیین نرخ مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولتی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

کد خبر : ۱۴۲۴۶۳

در پاراگراف دوم بند " الف " تبصره ۹ آمده است نرخ مالیات بر درآمد حقوق کارکنان وزارتخانه ها، موسسات، شرکتهای دولتی و سایر دستگاه های اجرایی موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده(۵) قانون محاسبات عمومی کشور در سال های ۱۳۹۲و ۱۳۹۳ ده درصد(۱۰%) تعیین می گردد.

نمایندگان مجلس با ارجاع پاراگراف دوم بند " الف " تبصره ۹ لایحه بودجه به منظور بررسی بیشتر نرخ مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولتی به کمیسیون تلفیق بودجه موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور با نرخ ۱۰ درصدی مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولتی در سال های ۹۲ و ۹۳ مخالفت کردند و به پیشنهادات جایگزین نیز رأی مخالف دادند از این رو به منظور بررسی بیشتر این بخش از بند الف تبصره ۹ به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گفتنی است؛ در پاراگراف دوم بند " الف " تبصره ۹ آمده است نرخ مالیات بر درآمد حقوق کارکنان وزارتخانه ها، موسسات، شرکتهای دولتی و سایر دستگاه های اجرایی موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده(۵) قانون محاسبات عمومی کشور در سال های ۱۳۹۲و ۱۳۹۳ ده درصد(۱۰%) تعیین می گردد.

شایان ذکر است پس از آنکه اصل این پاراگراف با رأی موافق نمایندگان به تصویب نرسید پیشنهاد حذف این پاراگراف مطرح شد که این پیشنهاد نیز با مخالفت نمایندگان مواجه شد.

در ادامه حمیدرضا فولادگر نیز پیشنهاد حذف سال ۹۲ را از این پاراگراف داد که این پیشنهاد نیز به تصویب نرسید و در نهایت این پاراگراف با اعلام رئیس جلسه برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز