خبرگزاری کار ایران

قاضی پور در پیشنهاد حذف بند الحاقی تبصره ۹ لایحه بودجه:

با فشار بیشتر بر تولید و مردم مخالفیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۴۶

طبق بند الحاقی تبصره ۹ بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ از ابتدای سال ۱۳۹۳ علاوه بر افزایش قانونی نرخ مالیات بر ارزش افزوده یک واحد درصد به عنوان مالیات سلامت به نرخ مالیات بر ارزش افزوده دولت اضافه می گردد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با این بند الحاقی با بیان اینکه این بند خلاف آن چیزی است که در قالب برنامه آمده است، اظهار داشت: این بند باعثفشار بیشتر بر مردم می شود. چرا که مصرف کننده نهایی باید مالیات ارزش افزوده را پرداخت کند

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بند الحاقی تبصره ۹ بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور پیشنهاد حذف این بند را در مجلس مطرح کرد که براساس این بند از ابتدای سال ۱۳۹۳ علاوه بر افزایش قانونی نرخ مالیات بر ارزش افزوده یک واحد درصد به عنوان مالیات سلامت به نرخ مالیات بر ارزش افزوده دولت اضافه می گردد.

نماینده مردم ارومیه در مخالفت با این بند الحاقی با بیان اینکه این بند خلاف آن چیزی است که در قالب برنامه آمده است، اظهار داشت: این بند باعثفشار بیشتر بر مردم می شود. چرا که مصرف کننده نهایی باید مالیات ارزش افزوده را پرداخت کند.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون اصل ۴۴ نیز تصویب این بند را به ضرر تولید ملی می‌داند ما تقاضای حذف این بند را داریم.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه سرمایه‌داران هیچ مشکلی با این موضوع ندارند ولی فشار بر اقشار کم درآمد بیشتر می‌شود، گفت: ما با کلیات موافق هستیم اما با فشار بیشتر بر تولید و مردم مخالفیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز