خبرگزاری کار ایران

ایرج عبدی در تذکری آیین نامه‌ای:

میکروفن ناسزا‌گویان به دولت همیشه باز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۹

باهنر: آنهایی که به دولت بد وبیراه می‌گویند از موضع دفاع از مردم سخن می‌گویند. اماچه بهتر که آن‌ها ضمن دفاع از حقوق مردم از دولت نیز به خاطر زحمات وتلاشهای ارزنده‌اش تشکر کنند هر چند در جایی اگر انتقاد نیاز بود، نظر خود را ابراز کنند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی کسی می‌خواهد به دولت ناسزا و بدو بیراه بگوید، میکروفن او به راحتی باز می‌شود اما اگر کسی بخواهد از حقوق مردم دفاع کند باید چندین بار اعتراض کند، تا میکروفن این نماینده باز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ایرج عبدی در تذکری آیین نامه‌ای با استناد به اصول ۲۲ و ۱۳۷ قانون اساسی عنوان کرد: نمایندگانی که دردفاع از حقوق کارکنان دولت به آهن فروشان، طلافروشان و سایر اصناف دیگر تهمت فرار مالیاتی را مطرح می‌کنند، نباید به این راحتی همه اصناف و اقشار را به فرار از قانون متهم کنند

نماینده مردم خرم آباد در بخش دیگری از اخطار خود با اشاره به سخنان کوچک‌زاده خطاب به هیات رئیسه تذکر داد: وقتی کسی می‌خواهد به دولت ناسزا و بدو بیراه بگوید، میکروفن او به راحتی باز می‌شود اما اگر کسی بخواهد از حقوق مردم دفاع کند باید چندین بار اعتراض کند، تا میکروفن این نماینده باز شود.

محمد رضا باهنر که درغیاب علی لاریجانی ریاست جلسه ‌علنی را بر عهده دارد در پاسخ به تذکر عبدی عنوان کرد: سخن شما درست است و باید با دقت بیشتری اقشار و صنوف را ضرب المثل قرار دهیم. زیرا درهمه اصناف همانطور که انسانهای درست کار و قانون مدار وجود دارد، ممکن است افراد متخلف نیز حضور داشته باشند.

باهنر همچنین درخصوص تذکر دیگر عبدی مبنی بر آزاد بودن میکروفن ناسزا گویان به دولت عنوان‌کرد: اتفاقا آنهایی که به دولت بد وبیراه می‌گویند از موضع دفاع از مردم سخن می‌گویند. اماچه بهتر که آن‌ها ضمن دفاع از حقوق مردم از دولت نیز به خاطر زحمات وتلاشهای ارزنده‌اش تشکر کنند هر چند در جایی اگر انتقاد نیاز بود، نظر خود را ابراز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز