خبرگزاری کار ایران

قاضی پور در تذکری مطرح کرد:

انتقاد از وجود صف‌های طولانی برای گرفتن سبد کالا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۱۳

اعضای کمیسیون تلفیق در بخش خود بودجه‌های هنگفتی را تصویب کردند که ما اجازه این کار را به آنها نمی‌دهیم و با پیوست‌هایی که برخی از نمایندگان در خصوص بودجه توزیع کرده‌اند مخالفیم.

نماینده مردم ارومیه در تذکری از وجود صف‌های طولانی برای گرفتن سبد کالا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور در تذکری در رابطه با صف‌هایی که به خاطر توزیع سبد کالا در فروشگاه‌ها تشکیل شده است، اظهار داشت: من به مجلس آمدم تا حرف دل مردم را بگویم و وجود صف‌های طولانی برای گرفتن سبد کالا یکی از مشکلاتی است که مردم در رابطه با این موضوع با آن مواجه شده‌اند.

نماینده مردم ارومیه در ادامه افزود: تذکر دوم بنده به پیوست‌های است که در بین چند نماینده توزیع شده و ما آنها را در دست دو یا سه نماینده می بینیم.

وی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در بخش خود بودجه‌های هنگفتی را تصویب کردند که ما اجازه این کار را به آنها نمی‌دهیم و با پیوست‌هایی که برخی از نمایندگان در خصوص بودجه توزیع کرده‌اند مخالفیم.

در ادامه محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده مردم ارومیه گفت: غیر از آنچه در محضر همکاران محترم توزیع گردیده کمیسیون تلفیق مصوبات دیگری نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز