خبرگزاری کار ایران

جعفری در تذکر آیین نامه ای:

حفظ شأن و جایگاه مجلس الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۷

مجلس در منظر قضاوت ملت و جهانیان است. کمک به مناطق محروم باید از روش های صحیح در قالب بودجه مدنظر باشد، در حالی که حفظ شأن و جایگاه مجلس نیز باید رعایت شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اعتراض برخی نمایندگان مبنی بر عدم توجه به تکمیل پروژه های عمرانی در مناطق محروم گفت: کمک به مناطق محروم باید از روش های صحیح در قالب بودجه مدنظر باشد، در حالی که حفظ شأن و جایگاه مجلس نیز باید رعایت شود.

به گزارش ایلنا، قاسم جعفری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس گفت: براساس این ماده انتظام و حفظ انضباط جلسات مجلس باید مورد توجه باشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس نهم با اشاره به اعتراض برخی نمایندگان مبنی بر عدم توجه به پروژه های عمرانی از منابع صندوق توسعه ملی گفت: حمایت از مناطق محروم بسیار خوب است اما حفظ شأن مجلس نیز باید در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه مجلس در منظر قضاوت ملت و جهانیان است، ادامه داد: کمک به مناطق محروم باید از روش های صحیح در قالب بودجه مدنظر باشد، در حالی که حفظ شأن و جایگاه مجلس نیز باید رعایت شود.

براساس ماده ۲۴ آیین نامه داخلی انتظام و حفظ انضباط جلسات مجلس از وظایف و اختیارات هیأت رئیسه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز