خبرگزاری کار ایران

نعمتی در تذکر آیین نامه‌ای:

تمام پروژه‌ ها در کلانشهرها اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۳

متاسفانه برای شهرستانها هیچ فکری نشده است اما قطعا ما نماینده مردم هستیم و از هیات رئیسه مجلس انتظار داریم که به ما کمک کند تا یک طرحی که تمام آرزوی مردم بود به هدر نرود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شهرستانها به علت کمبود اعتبار در تب و تاب هستند گفت: متاسفانه تمام پروژه های بزرگ و تاثیرگذار در کلان شهرها اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ و در جریان تعیین تکلیف سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی و گازی در تذکری با استناد به مواد ۱۱۲ و ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس با بیان اینکه کلیات هر طرح یا لایحه باید از سوی سخنگوی کمیسیون مربوطه در ۵ دقیقه گزارش داده شود گفت: قطعا در بررسی لایحه بودجه به عنوان یکی از طرحهای مهم و مرتبط با محرومان جامعه و براساس قانون سخنگوی کمیسیون تلفیق باید توضیحاتی را ارائه کند نه اینکه رئیس کمیسیون مربوطه به اظهار نظر بپردازد.

نماینده مردم اسداباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هم اکنون شهرستانهای محروم به علت کمبود اعتبار در تب و تاب و مشکلات هستند افزود: قطعا تنها امروز می‌توانستیم با اختصاص بخشی از درآمدهای نفتی به جای واریز به صندوق توسعه ملی از محرومان حمایت کنیم که متاسفانه پیشنهاد مربوطه رای نیاورد.

وی با اعلام اینکه هم اکنون در تهران هزاران پروژه با اعتبارات فراوان اجرایی می‌شود تصریح کرد: متاسفانه برای شهرستانها هیچ فکری نشده است اما قطعا ما نماینده مردم هستیم و از هیات رئیسه مجلس انتظار داریم که به ما کمک کند تا یک طرحی که تمام آرزوی مردم بود به هدر نرود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: هم اکنون در لایحه بودجه سال ۹۳ اعتبارات تنها به پروژه‌هایی با پیشرفت بالای ۵۰ درصد اختصاص داده می‌شود که قطعا این پروژهها در شهرستانها نیست. از این رو مجلس باید به ملت کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز