خبرگزاری کار ایران

مصری جزییات مراحل بررسی بودجه را تشریح کرد‎؛

جلسات مجلس سه‌شیفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۰۲

درباره لایحه بودجه، ابتدا مخالفان و موافقان در مورد کلیات لایحه صحبت خواهند کرد، اگر کلیات رای بیاورد بندهای درآمدی مطرح می‌شود و سپس از ابتدای بودجه بندهای هزینه‌ای بررسی خواهد شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس برنامه‌های مجلس شورای اسلامی در فصل تصویب بودجه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، عبدالرضا مصری در جاشیه جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: روز ۵ شنبه یک شیفت کاری و از روز شنبه مجلس سه شیفت کاری از صبح تا ظهر – ظهر تا بعدازظهر و پس از نماز مغرب و عشا خواهد داشت. در حین تصویب لایحه بودجه نطق، سوال، گزارش و هیچ دستور دیگری مطرح نخواهد شد.

وی افزود: درباره لایحه بودجه، ابتدا مخالفان و موافقان در مورد کلیات لایحه صحبت خواهند کرد، اگر کلیات رای بیاورد بندهای درآمدی مطرح می‌شود و سپس از ابتدای بودجه بندهای هزینه‌ای بررسی خواهد شد.

مصری ادامه داد: در این مدت کمیسیون‌ها جلسه‌ای ندارند، مگر اینکه موادی از لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق ارجاع شود، در این صورت پس از شیفت سوم در کمیسیون بررسی خواهد شد.

سخنگوی هیات رئیسه با بیان اینکه مجلس مصمم است در بهمن ماه قانون بودجه را نهایی کند، اضافه کرد: سعی بر این است که دولت بتواند تا پایان سال آئین‌ نامه‌ها و دستور العملهای مربوط به بودجه را ابلاغ نماید تا از ابتدای فروردین ماه لایحه اجرا شود و ابلاغ آئین نامه‌ها قوانین و دستور العمل‌ها دو سه ماه و‌قت نگیرد.
وی در خصوص جلسه دولت و مجلس اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم در این مورد توسط آقای انصاری معاونت پارلمانی دولت انجام شده بود، اما بعد از سفر آقای روحانی برنامه‌های دیگری پیش آمد و به زمان دیگری موکول شد به این ترتیب جلسه روز سه شبنه امروز لغو گردید.
مصری در پایان گفت: بر اساس برنامه جلسه دولت و مجلس فردا شب –چهارشنبه - برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز