خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

دو ملیتی‌ها نباید در انجمن نظارت بر اتاق‌های تعاون حضور داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۵

وزارت تعاون بر اساس وظایف حاکمیتی دولت بحثحضورافراد دو تابعیتی در انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون باید بررسی کند، اما با وجود ماده ۱۳ از این اصلاحیه دیگر وزارت تعاون نمی‌تواند دخالتی در این انتخابات داشته باشد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اشخاصی که دارای تابعیت دو ملیتی هستند ممکن است در زمان انقلاب دست مبارزه مسلحانه زده باشد. و نباید افراد معلوم الحالی که تعاونی‌های بازرگانی و سرمایه‌های چند میلیاردی دارند، در انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاقهای تعاون شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران به بحثو بررسی در خصوص ماده ۱۳ از این طرح پرداختند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پیشنهادی خواستار شد که نمایندگان بخشی از این ماده که بر تاسیس انجمن مرکزی نظارت دلالت می‌کند و اعضای آن توسط تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون انتخاب می‌شوند را حدف کنند.

وی در پیشنهاد خود عنوان کرد؛ وزارت تعاون بر اساس وظایف حاکمیتی دولت بحثحضورافراد دو تابعیتی در انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون باید بررسی کند، اما با وجود ماده ۱۳ از این اصلاحیه دیگر وزارت تعاون نمی‌تواند دخالتی در این انتخابات داشته باشد.

وی افزود: اشخاصی که دارای تابعیت دو ملیتی هستند ممکن است در زمان انقلاب دست مبارزه مسلحانه زده باشد. و نباید افراد معلوم الحالی که تعاونی‌های بازرگانی و سرمایه‌های چند میلیاردی دارند، در انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاقهای تعاون شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز