خبرگزاری کار ایران

سوری در تذکر شفاهی:

وزرا نباید از نفوذ معنوی رئیس‌جمهور استفاده کنند

کد خبر : ۱۳۴۸۹۱

پس از جلسه رأی اعتماد ما حتی نتوانسته‌ایم با وزیر نیرو در خصوص مشکلات استان صحبتی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با انتقاد از عملکرد برخی وزرای دولت یازدهم، گفت: وزرا باید پاسخگوی برنامه‌هایی که در روز رأی اعتماد ارائه کردند باشند.

به گزارش ایلنا، حجت الله سوری در نشست علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با بیان اینکه وزرا در اخذ رأی اعتماد از مجلس به صورت کتبی و شفاهی برنامه‌های خود را ارائه کردند، گفت: وزرا باید پاسخگوی برنامه‌های خود بوده و از نفوذ معنوی رئیس جمهور استفاده نکنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محدود کردن مجلس از سوی برخی وزرا به مصلحت کشور نیست، تصریح کرد: وزرا باید پایبند به برنامه‌های خود باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: تسریع در ۴ خطه کردن جاده الش‌تر و نورآباد به مرکز استان خواسته به حق مردم است.

وی افزود: ما دیگر به توسعه مسکن مهر و مسکن اجتماعی نیازی نداریم، ما باید فکری برای توسعه قبرستان‌هایی کنیم که هر روز تصادفات جاده‌ای برای مردم ما به وجود آورده است.

سوری در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: تأمین آب شرب و کشاورزی شهرستان‌های دلفان و پمپاژ کشاورزی شهرستان سلسله خواسته مردم در سالیان درازی است که مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از بی‌توجهی وزیر نیرو به رفع کاستی‌های حوزه انتخابیه‌اش گفت: پس از جلسه رأی اعتماد ما حتی نتوانسته‌ایم با وزیر نیرو در خصوص مشکلات استان صحبتی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز