خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون تلفیق در جمع خبرنگاران:

تلاش می‌کنیم بودجه ۹۳ قوانین دیگر را لغو نکند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۸

آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق مشخص شد و بر این اساس این کمسیون متشکل از ۵۵ نماینده که شامل کلیه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و دو نفر از کمیسیون های دیگر که به انتخاب اعضای کمیسیون مشخص شده است، می‌باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: تلاش می‌کنیم که لایحه بودجه ۹۳ با قوانین عادی وقانون برنامه پنجم توسعه‌اختلال نداشته باشد و قوانین دیگر را لغو نکند.

غلامرضا کاتب در نشست خبری در پیش از ظهر امروز - یکشنبه - در خصوص مصوبات این کمسیون در مورد لایحه بودجه ۹۳ کشور اظهار کرد: نگاه ما در بودجه، بحثدر خصوص شفافیت بودجه است و تلاش می‌کنیم هیچ عدد و رقم پنهانی در بودجه وجود نداشته باشد که این از امتیازات قا نون بودجه ۹۳است.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که لایحه بودجه ۹۳ با قوانین عادی وقانون برنامه پنجم توسعه‌اختلال نداشته باشد و قوانین دیگر را لغو نکند.

وی ابراز امیدواری کرد که لایحه بودجه حتماً تصویب شود.

وی در خصوص لایحه هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد: دولت اعداد و ارقام را در قالب بودجه نیاورده است، اما قول داده که به زودی هزینه‌ها را به شکل یک تبصره به مجلس بیاورد.

سخنکوی کمسیون تلفیق ادامه داد: زمان آغاز فاز دوم هد فمندی یارانه‌ها در اختیار دولت است و دولت می تواند قیمت حاملهای انرژی را به میزان دلخواه خود افزایش دهد.

وی در خصوص جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق اظهار کرد: روز گذشته آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق مشخص شد و این کمسیون متشکل از ۵۵ نماینده که شامل کلیه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و دو نفر از کمیسیون های دیگر که به انتخاب اعضای کمیسیون مشخص شده است، می‌باشد.

وی افزود: طبق آئین نامه داخلی کمسیون تلفیق این کمیسیون هر روز در دو شیفت کاری صبح و بعد ازظهر که هر کدام چهار ساعت است. کمیسیون تلفیق جلسات خود را به غیر از روزهای تعطیل در روزهایی که مجلس جلسه علنی دارد، تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: جلسه امروز کمسیون تلفیق به بررسی ‌آثار اقتصادی مترتب در لایحه بودجه ۹۳ می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز