خبرگزاری کار ایران

زمانیان در تذکر شفاهی:

سوء‌مدیریت سبب تعطیلی فرودگاه چهارمحال و بختیاری شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۱

اگرچه مدتها از شهادت افرادی که توسط نیروهای سلفی و تکفیری در چهار محال بختیاری شهید شده‌اند می‌گذرد اما اجساد دو تن از این شهدا هنوز تحویل خانواده‌های آنها نشده است، بنابراین می خواهم وزیر امور خارجه دستور پیگیری این مسئله را بدهد.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سالهاست که فریاد مظلومیت مردم چهارمحال و بختیاری برای راه انداز ی پروازهای این استان طنین انداز شده، اما در این مورد اقدامی صورت نگرفته است به نظر می رسد سوءمدیریت باعثتطعیلی فرودگاه یک استان محروم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید زمانیان در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر امور خارجه عنوان کرد: اگرچه مدتها از شهادت افرادی که توسط نیروهای سلفی و تکفیری در چهار محال بختیاری شهید شده‌اند می‌گذرد اما اجساد دو تن از این شهدا هنوز تحویل خانواده‌های آنها نشده است، بنابراین می خواهم وزیر امور خارجه دستور پیگیری این مسئله را بدهد.

وی با تأکید بر ضرورت برخورد با برخی دستگاهها که بدون مجوز قانونی و زیست محیطی در زاینده رود و برخی تونلهای استان چهارمحال و بختیاری مرتکب تخلفاتی می شوند، عنوان کرد: سالهاست که فریاد مظلومیت مردم چهارمحال و بختیاری برای راه‌انداز ی پروازهای این استان طنین انداز شده اما در این مورد اقدامی صورت نگرفته است به نظر می رسد سوءمدیریت باعثتطعیلی فرودگاه یک استان محروم شده است

نماینده شهر‌کرد از‌وزیر نیرو خواست تا نسبت به مکاتبات نمایندگان در خصوص تخلفات صورت گرفته در مورد حفر تونل‌های غیر‌قانونی بهشت‌آباد و گلاب در این استان پاسخ سریع بدهد.

زمانیان همچنین با درخواست رسیدگی به پروژه‌های نیمه تمام کشاورزی طی اخطاری به وزیر‌کشور عنوان کرد: ‌اخیراً استاندارد اصفهان در مورد مردم فهیم چهارمحال و بختیاری و خوزستان اظهاراتی را بیان کرده است که جای تأسف دارد، بنابراین ضرورت دارد تا این مسئله توسط وزیر کشور پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز