خبرگزاری کار ایران

رضایی در نطق پیش از دستور:

تهدید تحریم نفتی را به فرصت تبدیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۱۱

حقوق شهروندان پاییتخت نشین و شهر نشین نباید با روستائیان تفاوتی داشته باشد. / امروز کشور در بحثاقتصادی و در راستای تحقق حماسه اقتصادی نیازمند تدبیر حکیمانه و شجاعانه است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چنانچه در آمدهای نفتی تنها صرف توسعه کشور شود خواهیم توانست تهدید تحریم نفتی را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیم رضایی امروز - یکشنبه - در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با اشاره به بحثحماسه اقتصادی اظهار داشت: امروز کشور در بحثاقتصادی و در راستای تحقق حماسه اقتصادی نیازمند تدبیر حکیمانه و شجاعانه است و در نتیجه ضروری است که دولت و مجلس دست به دست هم داده و مقدمات حماسه اقتصادی را فراهم کنند.
نماینده مردم خمین با اشاره به شرایط نابسامان نظام مالیاتی کشور، گفت: با توجه به اینکه اکنون جمعیت کثیری از ثروتمندان مالیات پرداخت نمی‌کنند، اما از ضعفا مالیات گرفته می‌شود. ضروری است نظام مالیاتی کشور سازماندهی شود.
وی در ادامه به لزوم بازنگری در هدفمندی یارانه‌ها و همچنین ساماندهی و شفاف سازی عملکرد بانک‌ها در جهت منافع تولید و منافع و مصالح ملی تاکید و خاطرنشان کرد: چنانچه در آمدهای نفتی تنها صرف توسعه کشور شود خواهیم توانست تهدید تحریم نفتی را به فرصت تبدیل کنیم.
رضایی در ادامه خواستار مشخص شدن سهم سرانه هر فرد در بودجه شد و تاکید کرد: حقوق شهروندان پاییتخت نشین و شهر نشین نباید با روستائیان تفاوتی داشته باشد.
وی در پایان نطق خود گفت: از دولت انتظار می‌رود که در سال ۹۳ به بیمه کشاورزان و روستائیان که عمر خود را صرف تولید و خود کفایی کشور کرده‌اند توجه بیشتری شود.
رضایی همچنین بر مدیریت پروژه انتقال به شهرستان خمین نیز تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز