خبرگزاری کار ایران

تامینی در نطق میان دستور:

اکثر فرصت‌ها در گیلان به چالش تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۸۶

اکثر فرصت‌ها و نعمت‌ها در گیلان برای ساکنین این منطقه به چالش تبدیل شده است / بارندگی و آب زیادی که باید به درستی مدیریت شود متاسفانه تبدیل به سیل می‌شود و برای ما جز چالش چیز دیگری ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر فرصت‌ها و نعمت‌ها در گیلان برای ساکنین این منطقه به چالش تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: بارندگی و آب زیادی که باید به درستی مدیریت شود، متاسفانه تبدیل به سیل می‌شود و برای ما جز چالش چیز دیگری ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن تامینی امروز - یکشنبه - در نطق میاندستور جلسه علنی مجلس شورای طی سخنانی ضمن مطرح کردن بحثآلودگی هوا در تهران اظهار داشت: بر اساس آمار در طول سال ما تقریباً سیصد و بیست روز با آلودگی و هوای ناسالم مواجه هستیم که مرگ و میر دو هزار و هفتصد نفر به علت آلودگی یکی از عوارض ناشی از آن است.
نماینده مردم رشت بر ضرورت مدیریت آلودگی هوا و آمادگی در برابر حوادثطبیعی همچون زلزله تاکید کرد و گفت: بحثهای دیگری همچون بهداشت و درمان، تجمیع بیمه‌ها و بخش خصوصی و دولتی و ارجاع بیماران به بخش خصوصی یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه شود.
تامینی خطاب به رئیس جمهور و با اشاره به نشست مردم گیلان با رئیس جمهوری ابراز امیدواری کرد که بحثهای مطرح شده در این نشست قابل پیگیری باشد.
نماینده مردم رشت با بیان اینکه اکثر فرصت‌ها و نعمت‌ها در گیلان برای ساکنین این منطقه به چالش تبدیل شده است، خاطر‌نشان کرد: بارندگی و آب زیادی که باید به درستی مدیریت شود متاسفانه تبدیل به سیل می‌شود و برای ما جز چالش چیز دیگری ندارد.
وی نرخ بیکاری در گیلان را وحشتناک توصیف کرد و تاکید کرد: مشارکت اجتماعی در این شهر واقعا ضعیف است، ضمن اینکه همین سایت نفتی خزر و یا میرزا کوچک که می‌تواند سالانه حدود چند میلیون شغل ایجاد کند بیش از دو سه سال است که بلا تکلیف باقی مانده است.
تامینی در ادامه وجود مافیای برنج و کاهش تولید ابریشم و زیتون و چایی را از جمله مشکلات دیگر مردم گیلان عنوان کرد و گفت: امیدواریم قولهایی که در زمینه رفع مشکلات رکودی در خصوص راه آهن، آزاد راه‌ها و سدها ما داده شده است به زودی محقق شود تا مشکلات این شهر که یکی از قطبهای کشاورزی، گرد شگری و صنایع کشور است مرتفع گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز