خبرگزاری کار ایران

هفته آینده انجام می‌شود؛

طرح سوال مشترک ۲۳ نماینده مجلس از فرجی دانا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۸۴

هفته آینده کمیسیون اقتصادی درمورد لایحه موافقتنامه ایجاد و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاری های‌اقتصادی(اکو) درخصوص قاچاق و تخلفات گمرکی گزارشی ارائه می کند.

هفته آینده سوال مشترک بیست و سه نفر از نمایندگان از فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته آینده کمیسیون اقتصادی درمورد لوایح موافقتنامه ایجاد و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاری های‌اقتصادی(اکو) درخصوص قاچاق و تخلفات گمرکی، موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات درمورد مالیاتهای بر درآمد و سرمایه، موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کنیا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی درمورد مالیات بر درآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی آن و لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر گزارش‌های جداگانه‌ای را ارائه می‌کند.


همچنین بررسی طرح اصلاح بند(ج) ماده(۱۷۸) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درمورد طرح استفساریه ماده(۲۴) قانون بیمه از دیگر برنامه‌هایی است که دردستور کار نمایندگان در هفته آینده قرار دارد.


علاوه بر این گزارش کمیسیون عمران درمورد طرح الحاق یک تبصره به قانون احداثپروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌ها و سایر منابع مالی و پولی کشور، لایحه اجازه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکلهای اصلاحی(۱)،(۲) و(۴) کنوانسیون ورشو و اصلاحی آن به موجب پروتکل لاهه مربوط به یکسان کردن برخی از مقررات حمل و نقل هوائی بین‌المللی و گزارش درمورد رد طرح اصلاح ماده(۵) قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از دیگر برنامه‌های کاری نمایندگان مجلس درهفته آینده است.


هفته آینده همچنین سوال مشترک بیست و سه نفر از نمایندگان از فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز