خبرگزاری کار ایران

هفته آینده در مجلس شورای اسلامی؛

طرح نظام رتبه‌بندی معلمان بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۸۲

نمایندگان مجلس در هفته آینده ضمن ادامه بررسی‌های خود در خصوص لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، گزارش کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور درمورد لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و شد و آمد و چگونگی اجرای آن مورد رسیدگی قرار خواهند داد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درمورد طرح نظام رتبه‌بندی معلمان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس طی هفته آینده گزارشی را درمورد طرح عضویت و لغو عضویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برخی از شوراهای عالی، شورا‌ها، مجامع و سایر هیات‌ها در صحن علنی مجلس ارائه می‌دهد.


همچنین ارائه گزارش درمورد لوایح موافقتنامه همکاری‌های امنیتی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی پاکستان، چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیاتهای انضباطی نیروهای مسلح و اصلاح ماده(۸) قانون تاسیس سازمان اسناد ملی ایران از برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در هفته آینده است.


علاوه بر این نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درمورد طرح نظام رتبه‌بندی معلمان را مورد بررسی قرار می‌دهند.


بررسی گزارش کمیسیون قضائی وحقوقی درمورد طرح دائمی شدن قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب ۱۳۸۷ و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد لایحه تعیین حریم حفاظتی - امنیتی اماکن و تاسیسات کشور از دیگر برنامه‌هایی است که دردستور کار هفته اینده مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.


همچنین نمایندگان مجلس در هفته آینده ضمن ادامه بررسی‌های خود در خصوص لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، گزارش کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور درمورد لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و شد و آمد و چگونگی اجرای آن مورد رسیدگی قرار خواهند داد.


کمیسیون اجتماعی نیز طی هفته آینده گزارشی درمورد لایحه اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وام‌های پرداختی شرکتهای تعاونی روستائی، عشایری و صیادی به اعضاء مصوب ۱۳۶۵ و قانون اصلاح قانون‌ مذکور ‌مصوب ۱۳۷۱ ارائه می‌دهد.


بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرائم زیست محیطی از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس شورای اسلای طی هفته آینده به آن خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز