خبرگزاری کار ایران

نعمتی در مخالفت با طرح حمایت از صنعت برق:

طرح مجلس خلاف قانون اساسی و برنامه پنجم است

کد خبر : ۱۳۱۷۱۲

نماینده مردم اسدآباد از مخالفت کمیسیون فرعی مجلس در خصوص طرح حمایت از صنعت برق خبر داد و آن را مخالفت قانون اساسی و برنامه پنجم توسعه خواند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از مخالفت کمیسیون فرعی مجلس در خصوص طرح حمایت از صنعت برق خبر داد و آن را مخالفت قانون اساسی و برنامه پنجم توسعه خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی با ارائه توضیحات کمیسیون فرعی درباره طرح حمایت از صنعت برق اظهار کرد: زمانی که دولت با این طرح مخالف است دیگر نیازی نیست که ما به اصطلاح کاسه داغ‌تر از آش باشیم.
وی افزود: طبق ماده ۷ از طرح حمایت از صنعت برق کشور دولت موظف است عوارض اجرای طرح‌های توسعه و نگهداری شبکه‌های روستایی و تولید برق تجدیدپذیر و پاک را به ازای هر کیلو وات ساعت مصرف برق در بودجه سالانه پیش بینی کند و آن را از مصرف‌شدگان اخذ نماید و با چنین کاری ما نمی‌توانیم بر خلاف طرحی قانون اساسی و قانون برنامه توسعه پنجم است، عوارض بگیریم.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: متأسفانه تنها به یک قشر خاص توجه می‌کنیم و فقط چند نفر سرمایه‌گذار را می‌بینیم و مردم را مورد توجه قرار نمی‌دهیم و از نمایندگان می‌خواهم به دلایل مختلف به خاطر مخالفت‌هایی که این طرح با قانون اساسی و با قانون برنامه ۵ توسعه دارد، به تصویب این طرح رأی مثبت ندهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز