خبرگزاری کار ایران

‌پور ابراهیمی در موافقت با طرح حمایت از صنعت برق:

بخش خصوصی مطالبات زیادی بابت فروش برق دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۸۳

کلیات طرح موجود برای حل مشکلات برق کشور نوشته شده است و اینکه از سوی دولت لایحه‌ای مطرح نمی‌شود توجیه کننده نیست، زیرا وزارت نیرو خودش با این طرح موافق است و کار‌شناسان این وزارت در جلسه‌های تخصصی در کمیسیون حضور داشته‌اند.

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح حمایت از صنعت برق کشور گفت: چالش اساسی تولید کنندگان بخش خصوصی این است که مطالبات زیادی بابت فروش برق از دولت دارند و با ادامه روند فعلی بخش خصوصی چگونه می‌تواند کار کند؟
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضاپورابراهیمی در موافقت با طرح حمایت از صنعت برق کشور، اظهار کرد: طبیعی است که کلیات همه طرح‌هایی که بررسی می‌شود مشکلاتی دارد و نمایندگان این مشکلات را باید پس از تصویب کلیات مطرح و آن‌ها را برطرف کنند، زیرا اصل طرح حمایت از صنعت برق کشور می‌تواند کمک شایانی را به مجموعه صنعت برق داشته باشد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه موضوع تحریم‌ها جدی است، ابراز کرد: چالش اساسی تولید کنندگان بخش خصوصی این است که مطالبات زیادی بابت فروش برق از دولت دارند و با ادامه روند فعلی بخش خصوصی چگونه می‌تواند کار کند؟
وی افزود: مسلماً باید میزان هزینه تمام شده برق اندازه گیری شود و به اندازه آن از مصرف کنندگان پول اخذ شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس اظهار کرد: کلیات طرح موجود برای حل مشکلات برق کشور نوشته شده است و اینکه از سوی دولت لایحه‌ای مطرح نمی‌شود توجیه کننده نیست، زیرا وزارت نیرو خودش با این طرح موافق است و کار‌شناسان این وزارت در جلسه‌های تخصصی در کمیسیون حضور داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز