خبرگزاری کار ایران

نماینده سمنان در مخالفت با طرح حمایت صنعت برق:

برای تامین برق در داخل دچار چالش شده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۷۱

مشکل اساسی وزارت نیرو این است که اراده‌ای برای انجام کارهای بزرگ ندارد، ولی مجلس با تصویب این طرح می‌خواهد دولت را موظف و در برخی از بخش‌ها مکلف به انجام کاری کند که این امر دستگاه‌های را دچار مشکل می‌کند.

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح حمایت صنعت برق کشور گفت: برای تأمین برق در داخل کشور دچار چالش شده‌ایم.
به گزارش خبر نگارایلنا، علیرضا خسروی در در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح حمایت صنعت برق کشور اظهارکرد: در این طرح کمیسیون بودجه و کمیسیون صنایع نظری نداده‌اند و حتی کمیسیون صنایع آن را رد کرده‌است.
وی افزود: مشکل اساسی وزارت نیرو این است که اراده‌ای برای انجام کارهای بزرگ ندارد، ولی مجلس با تصویب این طرح می‌خواهد دولت را موظف و در برخی از بخش‌ها مکلف به انجام کاری کند که این امر دستگاه‌های را دچار مشکل می‌کند.
و ی با اشاره به مشکلات وزارت نیرو گفت: هزینه تولید برق در دنیا حدود ۱۱ سنت است و این در حالی است که در ایران حدود ۳/۲ سنت می‌باشد که باید دولت از این وضعیت برای صادارات برق استفاده کند و این درحالی است که برای تأمین برق در داخل کشور دچا رچالش شده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز