خبرگزاری کار ایران

محجوب:

دو فوریت برای تعیین وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل، ضرورتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۸

عقب نشینی ۶۰ متر با ساماندهی و زیباسازی برای نجات و امنیت شناگران است، اما در خواست فوریت برای رسیدگی به این طرح در این فصل که موضوع شنا منتفی است بلاموضوع است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریت تعیین وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل می‌تواند یک طرح خوب و جامعی باشد که بدون قید فوریت مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب امروز - یکشنبه - د ر صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری در خصوص درخواست طرح دوفوریت برای تعیین وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل اظهار داشت: عقب نشینی ۶۰ متر با ساماندهی و زیباسازی برای نجات و امنیت شناگران است اما در خواست فوریت برای رسیدگی به این طرح در این فصل که موضوع شنا منتفی است بلاموضوع است.

نماینده مردم تهران افزود: بنابراین این طرح می تواند یک طرح خوب و جامعی باشد که بدون قید فوریت مطرح شود.

محجوب با بیان اینکه این این مسائل قبلا تبدیل به قانون شده است، خاطر‌نشان کرد: این مسائل در این طرح موکدا ذکر شده است و در بقیه مسائل هم که مربوط به حفظ جان غریقان است موضوعی است که با توجه به زمان ۶ماهه ای که تا فصل شنا باقی است امکان طرح و بحثکافی در این خصوص وجود دارد.

وی با اشاره به تعرش‌های موجود در طرح مذکور گفت: بند یک و دو این دارای تعارضاتی دارد که بنا بر آن بحثزیباسازی و عقب نشینی باید با هم دیده شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز