خبرگزاری کار ایران

در تذکر به رییس جمهور مطرح شد؛

انتقاد ۲۰ نماینده از مواضع ظریف

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۱۷

آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه در ۱۱۰ روز گذشته در موارد مختلفی عزت و اقتدار ایران را با مواضع ناپسند خود نادیده گرفته و باعثجریحه‌دار شدن عزت انقلاب اسلامی و ملت ایران و خانواده شهدا و رزمندگان گردید.

۲۰ تن از نمایندگان مجلس طی تذکری خطاب به رئیس‌جمهور از برخی مواضع ظریف که به گفته خودشان از سوی وی تکذیب شده است، انتقاد کردند.

به گزارش ایلنا، ۲۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برابر ماده ۱۹۲ آئین‌نامه مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران درخواست تجدیدنظر وی را در ادامه خدمت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه شدند.

در این تذکر آمده است: آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه در ۱۱۰ روز گذشته در موارد مختلفی عزت و اقتدار ایران را با مواضع ناپسند خود نادیده گرفته و باعثجریحه‌دار شدن عزت انقلاب اسلامی و ملت ایران و خانواده شهدا و رزمندگان گردید. از جمله این موارد می‌توان به سخنان آقای ظریف در دانشگاه تهران در خصوص از کار انداختن سیستم دفاعی ایران با یک بمب از سوی آمریکا، مصاحبه آقای ظریف با شبکه ABC در نیویورک در مورد افسانه خواندن هولوکاست و صحبت ایشان با رهبری در مورد تصویب این موضوع و تحریف مواضع رهبر معظم انقلاب و همچنین مذاکره در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی و تلفن رئیس‌جمهور به اوباما و طولانی شدن مذاکره در نیویورک با جان کری اشاره کرد که البته تمام مواضع فوق از سوی آقای ظریف تکذیب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز