خبرگزاری کار ایران

خدایی در موافقت با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس:

نابینایان باید بتوانند نماینده مجلس شوند

کد خبر : ۱۲۶۲۱۹

نماینده سلسله و دلفان در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس برای گفت: معلولان نیز باید بتوانند نماینده مجلس شوند و اگر مردم به آن‌ها رای دهند؛ بتواند با استفاده از امکانات حضور فعالی را در مجلس داشته باشد.

نماینده سلسله و دلفان در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس گفت: معلولان نیز باید بتوانند نماینده مجلس شوند و اگر مردم به آن‌ها رای دهند؛ بتواند با استفاده از امکانات حضور فعالی را در مجلس داشته باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الله خدایی‌ سوری نماینده سلسله و دلفان در موافقت با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس برای حضور نابینایان و معلولان در مجلس، در جلسه علنی امروز بهارستان اظهار داشت: ‌‌‌همان طور که کمسیون بهداشت هم استفاده از تجهیزات برای رفع نابینایی را تایید کرده و در طرح نیز تبصره‌ای مطرح شده است که روشندلان در صورتی می‌توانند برای انتخابات کاندیدا شوند که بتوانند از دستان خود استفاده کنند.
وی افزود: کسب پست نمایندگی مجلس انتصابی نیست و مردم خود تشخیص می‌دهند که یک فرد را به عنوان نماینده انتخاب کنند.
خدایی ابراز کرد: اجازه دهید که معلولان نیز بتوانند نماینده مجلس شوند و اگر مردم به آن‌ها رای دهند؛ بتواند با استفاده از امکانات حضور فعالی را در مجلس داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز