خبرگزاری کار ایران

دارایی به ایلنا خبر داد:

اعزام تیمی از کمیسیون شوراها به مناطق زلزله زده برازجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۱۸

پس از بحثو بررسی سوالات نمایندگان با توجه به ملی بودن این سوالات قرار شد دو سوال مورد بحثدر صحن علنی مجلس از وزیر کشور پرسیده شود.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس درباره مأموریت امروز لاریجانی به کمیسیون شورا‌ها درباره زلزله برازجان ابراز داشت: در جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی تصمیم گرفته شد که تیمی شامل دو تن از اعضای کمیسیون شورا‌ها و دو تن از اعضای کمیسیون عمران و به همراه یکی از معاونین وزارت کشور فردا عازم این منطقه زلزله زده شوند تا با بررسی میدانی گزارشی در این خصوص به رئیس مجلس تحویل داده شود.


عیسی دارایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص مباحثمطرح شده در جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: چند روز قبل چند تن از نمایندگان از وزیر کشور در خصوص بعضی از مسائل سوالاتی داشتند امروز در جلسه در خصوص ملی بودن و یا منطقه ای ی بودن این سوالات بحثو بررسی شد که به این نتیجه رسیدیم که دو سوال ملی هستند و به دلیل عدم اقناع نمایندگان قرار شد این سوالات در صحن علنی مجلس از وزیر کشور پرسیده شود.


عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در ادامه گفت: همچنین معاون وزارت بهداشت با حضور در این جلسه درباره مسائل درمان و بهداشت کشور توضیحاتی را ارائه داد و به تعدادی از سوالات نمایندگان پاسخ داد.


نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه امروز تعدادی از بندهای آیین نامه داخلی مجلس که به کمیسیون ارتباط داشت مورد بررسی قرار گرفت که با رأی اکثریت نمایندگان تصمیم به حذف این بند‌ها گرفته شد.


دارایی درباره مأموریت امروز لاریجانی به کمیسیون شورا‌ها درباره زلزله زدگان برازجان ابراز داشت: در جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی تصمیم گرفته شد که تیمی شامل دو تن از اعضای کمیسیون شورا‌ها و دو تن از اعضای کمیسیون عمران و به همراه یکی از معاونین وزارت کشور فردا عازم این منطقه زلزله زده شوند تا با بررسی میدانی گزارشی در این خصوص به رئیس مجلس تحویل داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز