خبرگزاری کار ایران

به منظور شرکت در مراسم سالروز مجلس شورای اسلامی؛

رئیس‌ مجلس وارد مشهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۳۴

اصرار داریم که برای پروژه‌های عمرانی تدابیری از سوی دولت درنظر گرفته شود که بخشی از آن نیز مربوط به بودجه زیارتی است، اما باید ببینیم پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال آینده چیست تا برای آن تصمیم گیری کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به منظور شرکت در مراسم سالروز مجلس شورای اسلامی و شهادت آیت الله مدرس وارد مشهد مقدس شد و سپس برای شرکت در این مراسم مشهد را به مقصد کاشمر ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی امروز پس از ورود به مشهد مقدس در فرودگاه هاشمی‌نژاد این شهر در جمع خبرنگاران در تشریح سفر یک روزه خود به استان خراسان رضوی، اظهار داشت: مراسمی به مناسب سالروز شهادت مرحوم مدرس در کاشمر ترتیب داده شده که به همین مناسبت در جمع مردم شریف کاشمر نیز حضور پیدا می‌کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بعد از شرکت در مراسم سالروز شهادت مرحوم مدرس برای زیارت امام رضا(ع) عزیمت می‌کنیم، ضمن اینکه با مسئولان اجرایی نیز دیدار خواهیم داشت.

لاریجانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه بودجه زیارتی در سال ۹۲ بین ۳۱ استان کشور تقسیم شد چه تدبیری برای این موضوع در بودجه ۹۳ اندیشیده شده است، گفت: باید ببینیم دولت در لایحه بودجه سال آینده چه تدبیری را لحاظ می‌کند؛ در حال حاضر مشکلاتی که در سیستم بودجه‌ای کشور وجود دارد بسیار متنوع است، به طوری که منابع کشش تغییرات زیاد در بودجه جاری کشور را ندارد و از طرفی اصرار داریم که برای پروژه‌های عمرانی تدابیری از سوی دولت درنظر گرفته شود که بخشی از آن نیز مربوط به بودجه زیارتی است، اما باید ببینیم پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال آینده چیست تا برای آن تصمیم گیری کنیم.

گفتنی است در این سفر امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محمدرضا محسنی ثانی، خسروی و پژمان‌فر رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز