خبرگزاری کار ایران

کاتب در مخالف با طرخ تسری فوق العاده خاص به کارمندان بهزیستی:

طرح خلاف قانون است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۹۴

مجلس قانون مدیریت کشور را تصویب نمود تا موجب عدم تبعیض شود و اگر امروز این قانون و قانون‌های دیگر را تصویب کنیم موجب افزایش ناکارآمدی قانون مدیریت کشوری خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما طرحی را در دست بررسی داریم که می دانیم شورای نگهبان اکنون آن را به دلیل مغایرت‌های قانونی رد خواهد کرد و هم مرکز پژوهش‌های مجلس و هم معاونت تقنیینی مجلس به ما تذکر داده است که این طرح خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا کاتب با تبریک فرا رسیدن روز مجلس گفت: از دکتر لاریجانی و نمایندگان مجلس درخواست می کنم که در روز مجلس چیزی خلاف نظر آیت الله مدرس مورد تصویب قرار ندهند.

سخنگوی کمیسون برنامه و بودجه در خصوص طرح تسری فوق العاده خاص به کارمندان سازمان بهزیستی اظهار داشت: این طرح باعثافزایش هزینه های دولت و مملکتی می شود که در شش ماهه اول تنها ۷۰ هزار میلیارد در آمد کسب کرده و چیزی کمتر از ۱۰ درصد افزایش اعتبار را به طرح های عمرانی اختصاص داده است.

نماینده کمسیون برنامه و بودجه طرح تسری فوق العاده خاص به کارمندان سازمان بهزیستی را در مغایرت با قانون پنجم توسعه دانست و اظهار داشت: هر گونه تصویب مقررات خارج از قانون مدیریتی کشوری خلاف قانون است.

کاتب ادامه داد: ما طرحی را در دست بررسی داریم که می‌دانیم شورای نگهبان اکنون آن را به دلیل مغایرت‌های قانونی رد خواهد کرد و هم مرکز پژوهش‌های مجلس و هم معاونت تقنیینی مجلس به ما تذکر داده است که این طرح خلاف قانون است.

سخنگوی کمسیون برنامه و بودجه گفت: نکته سومی که در خصوص این طرح باید گفت این است که ما یک نگاه کلانی در نظام جمهوری اسلامی داریم و همین نگاه کلان موجب تصویب قانون نظام هماهنگ پرداخت شد که به دلیل اعتراضاتی که بعضی از گروه‌ها داشتند و اما با آنها مماشات کردیم تبدیل به قانون پرداخت ناهماهنگ شد.

وی در ادامه گفت: مجلس قانون مدیریت کشور را تصویب نمود تا موجب عدم تبعیض شود و اگر امروز این قانون و قانون‌های دیگر را تصویب کنیم موجب افزایش ناکارآمدی قانون مدیریت کشوری خواهد شد.

کاتب در ظهار داشت: ما نباید قانونی را تصویب کنیم که توان پرداخت آن را نداریم و نگذاریم با تصویب چنین مصوباتی که رد می شود شان مجلس زیر سوال می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز