خبرگزاری کار ایران

به منظور پاسخگویی به سوالات ۵ نماینده؛

ربیعی روز سه شنبه به کمیسیون اجتماعی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۷

بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی از برنامه های اعضای این کمیسیون در هفته اینده خواهد بود.

ربیعی با حضور در جلسه کمیسیون اجتماعی به سوالات ایران‌پور نماینده مبارکه، خسروی نماینده سمنان، ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، آصفری نماینده اراک، فتح‌اله حسینی نماینده قروه و سرپل ‌ذهاب پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته آینده ضمن ادامه بررسی طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران به بحثو بررسی در مورد طرح ناظر بر تأسیس و فعالیت سازمانهای مردم نهاد و بررسی طرح تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی تربیت بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می پردازد.

همچنین اعضای این کمیسیون روز سه شنبه هفته آینده ضمن دعوت از گودرزی وزیر ورزش و جوانان به منظور ارائه برنامه‌های پیشرو میزبان ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خواهند بود.

ربیعی با حضور در جلسه این کمیسون به سوالات ایران‌پور نماینده مبارکه، خسروی نماینده سمنان، ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، آصفری نماینده اراک، فتح‌اله حسینی نماینده قروه و سرپل ‌ذهاب پاسخ خواهد داد.

همچنین روز چهارشنبه نیز کارگروه رفاه اجتماعی این کمیسیون بحثو بررسی پیرامون موضوع ساماندهی ترددهای خطرزا در معابر عمومی را در دستور کاری خود دارد و ادامه بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی از برنامه های اعضای این کمیسیون در هفته اینده خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز