خبرگزاری کار ایران

میرمحمدی در تذکر شفاهی:

۹۰ هزار بازنشسته فولاد حقوق خود را دریافت نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۸۴

وزارت بهداشت و درمان برای اورژانس گلپایگان که فرسوده است حتم اقدام جدی انجام دهد / دولت از به کار گیری مدیران دو تابعیتی پیشگیری کند.

نماینده مردم خوانسارو گلپایگان در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف پرداخت حقوق ۹۰ هزار بازنشسته فولاد کشور که حقوق ماه های شهریور و مهر خود را تا امروز ۱۴ آبان دریافت نکرده اند گفت: مشکلاتی که درباره اختلاس ۳ هزار میلیاردی و مدیری که متأسفانه از چنگ قانون گریخت به دلیل دو تابعیتی بودن وی بود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین میرمحمدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و تشکر از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان در تذکری به دولت خواستار تعیین تکلیف پرداخت حقوق ۹۰ هزار بازنشسته فولاد در ماه های شهریور و مهر شد و گفت: امروز که ۱۴ آبان است هنوز اقدامی برای پرداخت حقوق آنها نشده است که در بحثمعیشت مشکلات جدی دارند و باید دولت به این موضوع عنایت ویژه داشته باشد.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری برای نظارت و کنترل بازار تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت از هرگونه اظهارنظر که بازار مصرف و ارز را تحت حساسیت قرار می دهد جداً خودداری کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری خواستار عدم به کارگیری مدیران دو تابعیتی شد و گفت: مشکلاتی که درباره اختلاس سه هزار میلیارد تومانی وجود دارد و مدیری که متأسفانه از چنگ قانون گریخت به دلیل دو تابعیتی بودن وی بود و دولت به این موضوع نظارت داشته باشد تا از تکرار به کار گیری مدیران دو تابعیتی پیشگیری شود.

نماینده مردم خوانسارو گلپایگان در تذکر دیگری افزود: با توجه به اینکه در ماه محرم الحرام قرار داریم قطعاً مجلس و دولت باید به امر به معروف و نهی از منکر برنامه جدی داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌ تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان برای اورژانس گلپایگان که فرسوده است حتم اقدام جدی انجام دهد.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان گفت: همچنین وزارت راه و شهرسازی باید درباره تکمیل جاده های نیمه تمام گلپایگان و خوانسار که شاهراه های اصلی هستند تا پایان سال اعتبار ویژه ای اختصاص دهد ضمن اینکه وزارت نیرو برای تأمین آب شرب گلپایگان اقدام جدی صورت دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز