خبرگزاری کار ایران

نماینده کرمانشاه به ایلنا خبر داد؛

سوال از وزیر کشور در مورد عزل و نصب‌های استانداران

کد خبر : ۱۱۸۳۸۲

از وزیر کشور در خصوص پایانه‌های مسافربری مرز خسروی سوالی را مطرح خواهم کرد، چرا که بیشترین مبادلات در غرب کشور از مرزهای استان کرمانشاه با عراق انجام می‌پذیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر کشور درباره نحوه انتخاب، عزل و نصب استانداران سئوال دارم و این سوال نباید به منزله دخالت در امر قوه مجریه به شمار آید.
سعید حیدری طیب، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، گفت: از رحمانی فضلی درباره نحوه انتخاب، عزل و نصب استانداران سئوال دارم و این سوال نباید به منزله دخالت در امر قوه مجریه به شمار آید بلکه طرح چنین سوالی تنها در راستای وظیفه نظارتی نمایندگی است.
وی در ادامه افزود: از وزیر کشور در خصوص پایانه‌های مسافربری مرز خسروی سوالی را مطرح خواهم کرد، چرا که بیشترین مبادلات در غرب کشور از مرزهای استان کرمانشاه با عراق انجام می‌پذیرد.
نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت گفت: در حال حاضر، بیش از ۵۰۰ کامیون از مرز به داخل کشور وارد می‌شود اما مشخص نیست که منابع حاصل از این ترانزیت در کجا‌ها صرف می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین در مورد ترور برخی از افراد نیروی انتظامی در مرزهای غربی کشور نیز از وزیر کشور سوالی را مطرح خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز