خبرگزاری کار ایران

علیرضامحجوب در مجلس:

رفع انحصار مخابرات محقق نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۴

شیوه‌ای که در حال حاضر در کشور در حوزه پست و مخابرات وجود دارد پایدار نخواهد بود و ادامه این روند موجب عقب ماندگی در تکنیک مخابراتی خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برداشته شدن انحصار و ایجاد بستر لازم برای توسعه بخش خصوصی در راستای توسعه و ارتقای شبکه اطلاعاتی و مخابراتی کشور از مهم‌ترین دلایل تغییر دستور بررسی لایحه تایید و وصول بخش غیردولتی پست و مخابرات اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علیرضا محجوب در موافقت با تغییر دستور وصول بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات بیان داشت: شیوه‌ای که در حال حاضر در کشور در حوزه پست و مخابرات وجود دارد پایدار نخواهد بود و ادامه این روند موجب عقب ماندگی در تکنیک مخابراتی خواهد بود.
به گفته وی در حال حاضر آنچه که در کشور مطرح است انحصاری بودن مخابرات است. در حالی که موقعی که واگذاری صورت می‌گیرد انحصار برداشته می‌شود و بخش خصوصی با فراغ بال برای توسعه اقدام می‌کند که در کشور این امر محقق نشده است.
محجوب افزود: جمع کردن و فروش اموال، خصوصی سازی و جمع کردن و فروش اموال، ارتقای بخش خصوصی نیست، لذا برای توسعه شرکت مخابرات در مناطق محروم در روستا‌ها و افزایش سطح شبکه مخابراتی کشور نیازمند این تغییر بوده و باید قبل از بودجه اعتبارات آن تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز