خبرگزاری کار ایران

افتخاری خبر داد‎؛

موافقت فراکسیون زنان مجلس با لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل

کد خبر : ۱۱۵۱۱۶

فراکسیون خواستار این است که دولت ضمن اجرای این قانون در سال ۹۲ پیشنهادات لازم را در جهت تداوم آن در لایحه بودجه ۹۳ داشته باشد.

سخنگوی فراکسیون زنان و خانواده مجلس، از موافقت این فراکسیون با لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل خبر داد.

به گزارش ایلنا‏، لاله افتخاری امروز - چهارشنبه - در حاشیه جلسه هیات دولت‏ در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه فراکسیون زنان و خانواده مجلس، گفت: لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل در فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت و این فراکسیون جهت حفظ حقوق زنان و حمایت از آنان با این لایحه موافق است البته از دولت درخواست دارد بعد از تصویب آن را به صورت دقیق اجرا کند و نظارت لازم داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این فراکسیون در جلسه امروز خود پیشنهاداتی در مورد برخی مواد طرح جمعیت و تعالی خانواده را مطرح کرده است.

افتخاری با اشاره به تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان در قانون بودجه ۹۲ برای بیمه زنان خانوار گفت: فراکسیون خواستار این است که دولت ضمن اجرای این قانون در سال ۹۲ پیشنهادات لازم را در جهت تداوم آن در لایحه بودجه ۹۳ داشته باشد.

سخنگوی فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: انتخابات هیأت رئیسه این فراکسیون انجام شد و اعضای هیأت رئیسه ادغام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز