خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام مجید انصاری:

رییس‌جمهور سرپرستان وزارتخانه‌هارا برای تصدی پست وزارت معرفی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۷۳

معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی سرپرستان سه وزارتخانه ورزش، علوم و آموزش و پرورش به مجلس برای گرفتن رای اعتماد خبر داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی سرپرستان سه وزارتخانه ورزش، علوم و آموزش و پرورش به مجلس برای گرفتن رای اعتماد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، حجت الاسلام مجید انصاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت سرپرستان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، و ورزش از زمان تصدی این پست تاکنون در بین نمایندگان بهبود پیدا کرده است، گفت: دولت نزدیک‌ترین فرد به وزارتخانه‌های مذکور را که در حقیقت‌‌ همان سرپرستان وزارتخانه‌ها باشند نهایی کرده و بعد از تعطیلات مجلس به نمایندگان معرفی می‌کند.

انصاری تصریح کرد: در طی این مدت سرپرستان وزارتخانه‌های مذکور در کمیسیون‌های مختلف مجلس با نمایندگان صحبت کرده و تعامل سازنده‌ای بین آن‌ها برقرار شده است و در این میان پیشنهادات متعددی بین دو طرف برای بهبود امور رد و بدل شده است.

معاون پارلمان رئیس جمهور به حضور دکتر توفیقی سرپرست وزارت علوم در مجلس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعامل مثبت بین نمایندگان مجلس و دکتر توفیقی برقرار شده است.

وی ادامه داد: دکتر توفیقی جلساتی را با فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها داشته و درباره ابهامات توضیحاتی داده که امیدواریم ابهامات مرتفع شده باشد.

انصاری درباره اینکه اگر سرپرستان رای نیاوردند، چه می‌شود، گفت: شما تفعل به خیر بزنید، انشاءالله رای می‌آورند.

وی همچنین از ادامه نشست‌های مشترک دولت و مجلس به صورت فصلی در آینده خبر داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنمین در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه آیا سفر رئیس مجلس به اروپا در امتداد سفر رئیس جموهور به نیویورک بوده و حاوی پیامی است اظهار داشت: در این زمینه اطلاع خاصی ندارم اما آنچه مشخص است فضای سیاسی در جهان تغییر کرده است و همین امر می‌تواند خود عامل پیام دوستی و رایزنی‌های گسترده چه در حوزه‌های سیاسی و چه در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی شود.

وی افزود: گفتمان جدید تاثیر خود را بر عرصه اقتصاد هم گذاشته است که آن را می‌توان در اقبال شرکت‌های بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری در ایران و لغو تحریم‌های خودخواسته برخی کشورها جست‌وجو کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فکر می‌کنیم یک فضای امیدی در بازار کسب و کار کشور شکل گرفته است که امیدواریم این فضا ی امید و اعتماد با اقدام عملی دولت و مجلس در تسهیل امور و توجه بیشتر به سرمایه‌گذاری و تولید بهبود پیدا کند.

انصاری در خصوص موضع دولت درباره حذف یارانه سه دهک پردرآمد با بیان اینکه درباره مسائل مالی و بودجه‌ای سخنگوی دولت اظهارنظر می‌کند، گفت: موضع رسمی دولت رسما بعدا اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز