خبرگزاری کار ایران

مصباحی مقدم در پاسخ به ایلنا:

بودجه پیشنهادی دولت بدون تغییر تصویب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۶۹

با توجه به کمبود منابع برای پوشش تمامی اقشار جامعه چاره‌ای جز حذف یارانه خانوارهای مرفه نیست زیرا این مبلغ تغییری در زندگی آنها نخواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال زیاد بودجه پیشنهادی دولت به تصویب مجلس خواهد رسید زیرا تاکنون مجلس تغییری در اصلاحیه اعمال نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا مصباحی مقدم در حاشیه مراسم ختم پدر رئیس کل بانک مرکزی در جمع خبرنگاران در رابطه با حذف سه دهک از دریافت یارانه نقدی گفت: با توجه به کمبود منابع برای پوشش تمامی اقشار جامعه چاره‌ای جز حذف خانوارهای مرفه نیست زیرا این مبلغ تغییری در زندگی آن‌ها نخواهد داشت.

این نماینده مجلس ادامه داد: از آغاز با پرداخت یارانه به خانواده‌های مرفه مخالف بودیم چون یارانه یعنی کمک به نیازمندان است لذا در صورتی که به همه اقشار پرداخت شود کمکی به کم درآمد‌ها نشده است.

وی افزود: با حذف سه دهک مبلغ باقیمانده به تامین مالی نیازمندان، بیماران و بیمه این افراد اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین زمان آغاز اجرای فاز دوم هدفمندی را سال آینده اعلام کرد.

مصباحی مقدم در خصوص منابع لازم برای تامین اعتبار هدفمندی‌ها نیز گفت: منابع همچون گذشته از شرکت پالایش نفت، گاز، آب و برق تامین می‌شود.

وی در رابطه با سرمایه گزاری چینی‌ها در نفت کشور اظهار داشت: اگر ایران بتواند گشایش ال سی داشته باشد می‌تواند سهم خودش راداشته باشد.

مصباحی مقدم همچنین در پاسخ به خبرنگار ایلنا در زمینه اصلاحیه بودجه گفت: اصلاحیه بودجه در دستور است و احتمالا فردا به نتیجه می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد بودجه پیشنهادی دولت به تصویب مجلس خواهد رسید زیرا تاکنون مجلس تغییری اعمال نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز