خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در تذکر شفاهی:

دریاچه بختگان فارس خشک شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۷۹

۴۰ درصد بیمارستان شهرستان کوار ساخته شده است اما انتظار ما از وزیر بهداشت این است که این بیمارستان هر چه سریعتر تکمیل شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه متأسفانه دریاچه بختگان در استان فارس خشک شده است و رئیس سازمان محیط زیست باید به آن توجه کند درباره تنها بیمارستان شهرستان کوار گفت: ۴۰ درصد این بیمارستان ساخته شده است اما انتظار ما از وزیر بهداشت این است که این بیمارستان هر چه سریعتر تکمیل شود.

به گزارش ایلنا، داریوش اسماعیلی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از مواضع عظتمند ریاست جمهوری در سازمان ملل، در تذکری به رئیس سازمان محیط زیست و وزیر نیرو گفت: دریاچه بختگان در استان فارس خشک شده است و رئیس سازمان محیط زیست به عنوان متصدی این موضوع عنایت داشته باشد که امروز دریاچه مذکور کاملا خشک شده، در صورتی که سدهای بالا دست باید حداقل حق آبه را برای این دریاچه لحاظ کنند اما متأسفانه نمک های دریاچه باعثآزار و اذیت مردم منطقه شده است.

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی در خصوص سرعت بخشیدن به بهسازی و تکمیل جاده خرامه شیراز باید تعجیل شود به طوری که ساخت این جاده ۱۲ سال پیش آغاز شده اما تا کنون به انجام نرسیده و هر روز شاهد تصادف هایی در این مسیر هستیم.

وی ادامه داد: همچنین علی رغم اینکه احداثپروژه راه خرامه تبریز به تصویب رسیده است تقاضا داریم عملیات آغاز شود تا مردم از این مسیر بهره مند شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتظار ما این است که بیمارستان خیرساز کوار که ۴۰ درصد آن ساخته شده تکمیل شود تا شهرستان ۶۰-۷۰ هزار نفری کبار از بیمارستان بهره مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز