خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

دولت کارگروهی برای احیای تالاب گاوخونی تشکیل دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۳

کشاورزان فلاورجانی با مشقت فراوان مبادرت به کشت پیاز کرده اند که وزیر جهاد کشاورزی باید جهت خرید تضمینی این محصولات و سایر محصولات کشاورزان چاره ای بیاندیشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تشیکل کارگروه ملی برای احیای تالاب گاوخونی از سوی دولت ضروری است، گفت: کشاورزی در برخی از استان ها رو به نابودی است.

به گزارش ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۷ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به مسئولان اجرایی کشور گفت: استاندار اصفهان در انتخاب مدیران نگاه ویژه به تخصص، تجربه و دیدگاه اعتدالی مدیران داشته باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت یازدهم همچنان که برای احیای دریاچه ارومیه کارگروهی را تعیین کرد برای احیای تالاب گاوخونی نیز کارگروهی ملی را تشکیل دهد و مشکل خشکسالی در فلاد ایران را حل کند.

وی ادامه داد: آب آشامیدنی استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و کرمان در وضعیت بحرانی است و کشاورزی رو به نابودی است که باید برای آن راهکاری اندیشیده شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان فلاورجانی با مشقت فراوان مبادرت به کشت پیاز کرده اند که وزیر جهاد کشاورزی باید جهت خرید تضمینی این محصولات و سایر محصولات کشاورزان چاره ای بیاندیشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی باید در مورد نقاط حادثه خیز در جاده های فلاورجان اقدامات لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز