خبرگزاری کار ایران

نادران در تذکر شفاهی:

استقرار نظام مقاومتی چاره کار اقتصاد ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۸

خام خیالان مغلوب بدانند که به فضل الهی و رهبری باتدبیر ایران اسلامی و ملت دیگر جام زهری در کار نخواهد بود / اصلاح‌طلبان اجازه بدهند قالیباف بهتر از سابق به شهروندان خدمت رسانی کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه معطوف شدن صرف به نتایج مذاکرات و نداشتن فعالیت اقتصادی کشور را به بن بست می کشاند گفت: رفع مشکلات کشور منوط به تلاش همه جانبه است.

به گزارش ایلنا، الیاس نادران در نشست علنی امروز سه شنبه(۲ مهر) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از استقرار دولت جدید انتظار می‌رفت که دولت به کار کارشناسی اعتنا کرده و تعامل خود با مجلس را عملیاتی کند، گفت: مسئولان باید بدانند که تصمیمات متفرق و متضاد به کشور صدمات جدی وارد می کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لازم است با یک برنامه ریزی مناسب از سوی دولت از تصمیمات متفرق دوری شود، ادامه داد: دولت باید با فرماندهی مناسب در ستاد اقتصادی خود در جهت کاهش مشکلات کشور، تلاش کند.

وی ادامه داد: نگاه تجاری که از سوی مسئولان اقتصادی - اجرایی وجود دارد که رگه هایی از آن در نطق های تلویزیونی رئیس جمهور نیز دیده شده است، از جمله صحبت از افزایش نرخ سود بانکی، برداشت از درآمد نفت برای پرداخت یارانه ها، غیرمنضبط کردن بازار ارز و حاکمیت سیاست های متمایل به تجارت در مقابل تولید نگران کننده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: متاسفانه با وجود درخواست از نمایندگان دولت هنوز مصوبه‌ای که ریاست جمهوری در نطق تلویزیونی خود در حمایت از تولید بیان کرد را دریافت نکرده ایم، ولی در حدی که وی اظهار داشت هشدار می‌دهم که برداشتن وثیقه بانکی در LCهای خارجی یا ترخیص کالا بدون تسویه حساب و وثیقه سپاری از گمرک شاید امروز یک شیرینی را در کام عده ای از تجار ایجاد کند اما خسارات جبران ناپذیر و طولانی مدت را در کشور به وجود می آورد که بانک ها را ورشکسته کرده و درآمدهای کشور را کاهش می دهد که در این صورت حتما نیاز به مصوبه مجلس وجود دارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد ما اقتصاد دوپایه است، تصریح کرد: نباید عدالت را فدای پیشرفت کرد، و نه پیشرفت را پیش‌مرگ عدالت، در شرایط تحریمی که کشور قرار دارد، چاره کار در استقرار نظام مقاومتی است که لازمه آن باورمندی دولتمردان و چاره اندیشی مدبرانه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه دلخوش کردن صرف به نتایج مذاکرات و دلسرد شدن از حوزه اقتصادی و غفلت از ایجاد امنیت معیشتی مردم و رونق تولید واقعی، سرابی است که خدایی ناکرده طولانی شدن آن و عملیات ایضایی دشمن سرسخت ایران از جمله آمریکای جهانخوار صدمات زیادی را به اقتصاد ما وارد می کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: خام خیالان مغلوب بدانند که به فضل الهی و رهبری باتدبیر ایران اسلامی و ملت دیگر جام زهری در کار نخواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان با تقدیر از اقدام الهه راستگو که منصفانه در قضیه شهردار عمل کردند، و از نقشه های ناجوانمردانه سیاسی نهراسیدند، گفت: امید است سایر اصلاح طلبان عضو شورای اسلامی شهر تهران فارغ از جناح بندی‌های سیاسی به عمران شهر تهران کمک کرده و از تکرار تجربه شورای اول شهر تهران بپرهیزند و اجازه بدهند قالیباف بهتر از سابق به شهروندان خدمت رسانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز