خبرگزاری کار ایران

بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از مدارس استان تهران

کد خبر : ۱۰۵۸۷۶

دعوت از معاون آموزشی وزارت علوم جهت ارائه گزارش آموزشهای آزاد غیرانتفاعی و غیردولتی مؤسسات وزارت علوم، از دیگر برنامه‌های اعضای کمیسیون آموزش است.

کارگروه آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات روز دوشنبه از مدارس استان تهران بازدید به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم این هفته جلسات هفتگی خود را با دعوت از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهت ارائه گزارش برنامه‌های شروع سال تحصیلی در روز یکشنبه آغاز می‌کند.

دعوت از معاون آموزشی وزارت علوم جهت ارائه گزارش آموزشهای آزاد غیرانتفاعی و غیردولتی مؤسسات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر برنامه‌های روز یکشنبه اعضای کمیسیون آموزش است.

همچنین این کمیسیون روز سه شنبه از رئیس دانشگاه پیام نور جهت ارائه گزارش برنامه‌های شروع سال تحصیلی و افزایش شهریه‌ها و معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی جهت گزارش دعوت کرده است.

گفتنی است کارگروه آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات روز دوشنبه از مدارس استان تهران بازدید به عمل می‌آورد.

در این روز کارگروه‌های تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، آموزشهای مهارتی، آموزشهای عالی و آموزش پزشکی جلسه‌ای برای بررسی مسائل روز برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز