خبرگزاری کار ایران

تابش:

هنوز یکی از قربانیان حادثه رانندگی اتوبان قم احراز هویت نشده است

کد خبر : ۱۰۵۴۷۲

اقدامات اولیه برای رسیدگی به مجروحان و مصدومان مثبت بود ولی اکنون این عزیزان به حال خود رها شده اند که لازم است وزارت بهداشت و شرکت های بیمه ای مربوطه هر چه سریعتر اقدامات لازم حمایتی خود را برای کاهش آلام جسمی و روحی آنان انجام دهند.

نماینده مردم اردکان در مراسم یادبود درگذشت چهار تن از جان باختگان اردکانی حادثه تصادف اتوبان قم - تهران که در تهران برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش در این مراسم طی سخنانی با تسلیت این حادثه ناگوار به بازماندگان آن، گفت: ان شاءالله حضرت ثامن الحجج(ع) آنان را مورد شفاعت و مرحمت خویش قرار دهد و در جوار حضرت حق متنعم شوند.

نماینده مردم اردکان با ابراز تاسف از وقوع این تصادف تاثرانگیز، به تشریح اقدامات انجام شده درخصوص شناسایی اجساد جان باختگان، رسیدگی به مصدومان و مجروحان حادثه و جلسات تشکیل شده در سطح شهرستان اردکان، استان، و تهران پرداخت و ضمن تشکر از تلاش مسئولان، از روند کند شناسایی جان باختگان بعد از گذشت یک هفته، انتقاد کرد و گفت: جای تاسف و تعجب است که هنوز یکی از قربانیان اردکانی این حادثه که برادر شهید است احراز هویت نگردیده ولی پزشکی قانونی پایان کار شناسایی اجساد را اعلام نموده است.

وی با بیان اینکه موضوع را از طریق قوه قضائیه و وزارت دادگستری پیگیری و مراتب نارضایتی خانواده های بازماندگان این حادثه را نیز اعلام خواهد نمود، گفت: اقدامات اولیه برای رسیدگی به مجروحان و مصدومان مثبت بود ولی اکنون این عزیزان به حال خود رها شده اند که لازم است وزارت بهداشت و شرکت های بیمه ای مربوطه هر چه سریعتر اقدامات لازم حمایتی خود را برای کاهش آلام جسمی و روحی آنان انجام دهند.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت با بیان اینکه چگونگی وقوع این حادثه و عوامل مرتبط با آن را از طریق سوال از وزرا و مسئولان مربوطه و بر مبنای تحقیقات و بررسی های انجام شده در این رابطه را دنبال خواهد کرد، اظهار داشت: امیدوارم نتیجه این اقدامات باعثتوجه بیشتر متولیان امر به وظایف قانونی و کاهش آمار تصادفات جاده ای و مرهمی هر چند اندک بر دل داغدار بازماندگان این حوادثدلخراش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز