خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت اجرای کامل طرح محدودیت های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۶۲۷

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران خطاب به فرمانداران، گفت: طرح محدودیت های کرونایی و مقابله با کرونا باید بصورت یکپارچه، جدی و دقیق اجرا شود و نباید هیچ سهل انگاری در این راستا صورت گیرد. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان استاندار مازندران،فرمانداران را مسئول اصلی اجرای این طرح در شهرستان ها خواند و گفت: فرمانداران با حضور میدانی در صحنه ی اجرای طرح، ضمن نظارت دقیق؛ موجب اتحاد و پکپارچگی عوامل و دست اندرکاران و مجریان طرح مقابله با کرونا که از روز شنبه در سراسر استان هم راستا با تمام کشور در حال اجراست، باشند.

مقام عالی دولت در استان در حاشیه بازدید میدانی از اجرای طرح محدودیت های کرونایی گفت: حضور مسئولین و فرمانداران در کنار دست اندرکاران اجرای طرح موجب تقویت روحیه و دلگرمی و عزم جزم آنان می شود.

استاندار مازندران ضمن قدردانی از همراهی مردم در این مبارزه همگانی تاکنون، خواستار همکاری بیش از پیش مردم بافرهنگ مازندران در زمان اجرای طرح شد و اظهار داشت: اگر مردم عزیز؛ خود راسا اقدام به اجرای طرح نمایند قطعا به توفیقات کامل دست می یابیم.

وی همچنین بر رعایت دقیق مصوبات از سوی اصناف و بازاریان، دستگاه های اجرایی و مجموعه ادارات شهرستانی و بانک ها تاکید کرد و به بخشداران و شهرداران نیز دستور داد تا بر فرآیند اجرای طرح، نظارت دقیق داشته باشند.

مقام عالی دولت در مازندران بار دیگر از مجموعه کادر پرتلاش بهداشت و درمان، سپاه، نیروهای بسیجی و جهادی و مجموعه دستگاه های فعال در طول روند مقابله با شیوع کرونا قدردانی نمود و تاکید کرد: فرمانداران شهرهای قرمز نظارت جدی تری بر روند اجرای طرح داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز