خبرگزاری کار ایران

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد:

حمل ریلی ۵ هزار تن محموله روغن خوراکی برای عرضه در بازار هدف

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۶۱۵

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی امیرآباد از حمل ریلی ۵ هزار تن محموله روغن خوراکی برای عرضه در بازار هدف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدصادق رنگ آور معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اعلام این خبر گفت: در راستای دستور دولت تدبیر و امید جهت تسریع در خروج کالاهای اساسی از بنادر و با توجه به ظرفیت های بالفعل و زیرساخت های استراتژیک بندرامیرآباد ، بخش اول محموله روغن خوراکی به میزان یک هزار و ۸۰۰ تن از محموله ۵ هزار تنی روغن آماده حمل ، از طریق حمل ریلی به صورت مستقیم وارد کارخانه ای در تهران که به شبکه سراسری راه آهن متصل می باشد ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت های لجستیکی و تجهیزاتی مدرن ، انبارها و سیلوهای نگهداری غلات و روغن خوراکی ، توان ریلی ، حمل ترکیبی و شقوق مختلف حمل و نقل کالا در بندرامیرآباد در جهت تأمین کالاهای اساسی کشور به کار گرفته شده است یادآور شد با همکاری سایر ارگان های ذیربط و تأکیدات دولت محترم ، روند خروج کالا از بندر تسریع و ظرفیت مناسب برای تخلیه کالاهای جدید فراهم شده است .

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد به نقش بی بدیل این بندر در اقتصاد منطقه اشاره و اظهار داشت در آینده نزدیک با بهره برداری از اسکله رو - رو ریلی ، توسعه حمل و نقل کالا از طریق راه آهن و افزایش تنوع کالا و ترانزیت آن به کشورهای حوزه CIS ، افغانستان و عراق به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

رنگ آور در پایان خاطرنشان کرد: بندرامیرآباد در بخش های مختلف اقتصاد دریا محور اهداف مهمی را دنبال می کند که تبدیل این بندر به بندر کانونی تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در شمال کشور از مهمترین این برنامه هاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز