خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت مازندران اعلام کرد:

پلمپ 67 واحد صنفی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۸۴۶

رئیس سازمان صمت مازندران گفت:از تاریخ 20 لغایت 23 آبان ماه جاری تعداد 67 واحد صنفی در استان مازندران پلمپ شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شده اند.

وی با اعلام اینکه در طی این مدت تعداد 6631 واحد صنفی استان مورد بازرسی قرار گرفته اند از تشکیل 339 پرونده تخلف در طی همین مدت خبر داد.

این مقام مسئول تاکید کرد: پرونده های متشکله جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قوانلو در ادامه اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا تمام واحدهای صنفی در سراسر استان مازندران تنها تا ساعت 6 عصر مجاز به فعالیت بوده و باید بعد از آن تعطیل شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اشاره کرد: واحدهای صنفی از قبیل خبازی ها، قصابی ها، فروشگاه های بزرگ تامین کننده نیاز اساسی خانوار، میوه  فروشی ها، مرغ فروشی ها و داروخانه ها مستثنی بوده و می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در بعد از این ساعت فعالیت داشته باشند.

وی در پایان از عموم شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی و بهداشتی را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir  اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز