خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

350 راهدار در جاده های مازندران مستقرند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۵۷

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت:به منظور اجرای عملیات راهداری زمستانی 350 راهدار در جاده های مازندران مستقرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت : این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات  و اکیپ های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقرند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران استان طول محورهای برفگیر مازندران را  3700 کیلومتر با 13 گردنه به طول 700 کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر 22 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

 نجفی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است ، خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

گفتنی است :مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز